• Bannery

    Banner (anglicky „prapor“, „plakát“, česky se někdy označuje jako reklamní proužek) je druh reklamy používaný na WWW stránkách. Jedná se o zpravidla obdélníkový obrázek či animaci, případně interaktivní grafiku zobrazenou nejčastěji poblíž okraje obrazovky. Bannery tvoří stále jednu z nejčastějších forem reklamy na Internetu.

  • Loga

    Logo, logotyp (Firemní značka)

    Jedním z nejvýznamnějších vizuálních prvků firmy je firemní značka - logo. Je to základní pilíř kvalitní prezentace a větší důvěry vašich partnerů a zákazníků. Značka by měla být jednoduchá a čitelná "vizuální zkratka". Musí být v souladu s firmou/produktem a to jak obsahově tak stylově. Svým tvarem, barevností a celkovým pojetím respektovat účel k jakému je tvořena.
    Grafická a typografická čistota, dobrá čitelnost, srozumitelnost, jednoznačná identifikovatelnost a splnění náročných estetických podmínek je naprostou nutností. Nezřídka je potřeba udělat i desítky návrhů a variant a odzkoušet množství verzí a barev. Proto je tato činnost také poměrně náročná.

  • Grafický manuál

    Grafický manuál je manuál dodávaný ke corporate identity, určuje firmě jak má využívat své logo, barvy, písma a veškeré ostatní grafické prvky vytvořené grafickým designérem.

290 Kč

Práce grafika na Vašem eshopu: úprava obrázků ořez obrázků Cena je za hodinu práce, předpokládaný čas Vám upřesníme podle Vašich konkrétních požadavků

290 Kč s DPH

Zobrazeno 1 – 1 z 1 položky